جستجوی فرصت ها
به عنوان یادگیرندگان متعهد مادامالعمر، باید خود را کاملاً برای یادگیری در دسترس قرار دهیم و به طور منظم به دنبال تجربیات جدید باشیم، نه تنها برای یادگیری که ارائه میدهند، بلکه همچنین برای دیدگاهی که میتوانند به ما در مورد جایی که در حال حاضر در رشد و توسعه شخصی خود هستیم ارائه دهند. تجارب جدید فرصتهایی برای تأمل فراهم میکنند و میتوانند به ما کمک کنند تا ببینیم آیا نیاز به «پرش» در حال نزدیک شدن است یا خیر.ترفند و آموزش
قدردانی از پیشرفت
من این را از "عملکرد پاداش" در مقاله مک کینزی اقتباس کرده ام. در پیگیری شخصی ما برای یادگیری مادام العمر، نمی توانیم روی کسی حساب کنیم که برای پیشرفت ما به ما پاداش می دهد. با این حال، ما می توانیم یاد بگیریم که پیشرفت خود را قدر بدانیم و آن را تصدیق کنیم - و شاید به خودمان پاداش دهیم. قدردانی از پیشرفت در این راه برای انگیزه خود و همچنین برای تشخیص اینکه چه زمانی به اهدافمان دست یافته ایم و در نتیجه، چه زمانی ممکن است زمان جستجوی فرصت های متفاوت و شاید چالش برانگیزتر باشد، مهم است.
تسلط بر مهارت های یادگیری مادام العمر
این، البته، تمرکز اصلی ماموریت یادگیری است. اگر انتظار داشته باشیم که منحنی های S خود را به سمت بالا ببریم و به منحنی های S جدید پرش کنیم، مهم است که راه های یادگیرنده خودراهبر موفق و شیوه های کلیدی را که ما را به یادگیرندگان مؤثرتری تبدیل می کند، درک کنیم.لینک دانلود فیلم های تاریخی
توسعه اعتماد به نفس
به طور خاص، "توسعه اعتماد به نفس برای رویارویی با چالش ها به روشی سازنده." یادگیری واقعی ناگزیر مستلزم مقدار مشخصی از ریسک است. این مطمئناً در هنگام پرش از منحنی های S صادق است. داشتن اعتماد به نفس - که من فکر می کنم ناشی از باور به توانایی ما برای یادگیری است - ضروری است.
جستجوی فرصت ها
به عنوان یادگیرندگان متعهد مادامالعمر، باید خود را کاملاً برای یادگیری در دسترس قرار دهیم و به طور منظم به دنبال تجربیات جدید باشیم، نه تنها برای یادگیری که ارائه میدهند، بلکه همچنین برای دیدگاهی که میتوانند به ما در مورد جایی که در حال حاضر در رشد و توسعه شخصی خود هستیم ارائه دهند. تجارب جدید فرصتهایی برای تأمل فراهم میکنند و میتوانند به ما کمک کنند تا ببینیم آیا نیاز به «پرش» در حال نزدیک شدن است یا خیر.ترفند و آموزش
قدردانی از پیشرفت
من این را از "عملکرد پاداش" در مقاله مک کینزی اقتباس کرده ام. در پیگیری شخصی ما برای یادگیری مادام العمر، نمی توانیم روی کسی حساب کنیم که برای پیشرفت ما به ما پاداش می دهد. با این حال، ما می توانیم یاد بگیریم که پیشرفت خود را قدر بدانیم و آن را تصدیق کنیم - و شاید به خودمان پاداش دهیم. قدردانی از پیشرفت در این راه برای انگیزه خود و همچنین برای تشخیص اینکه چه زمانی به اهدافمان دست یافته ایم و در نتیجه، چه زمانی ممکن است زمان جستجوی فرصت های متفاوت و شاید چالش برانگیزتر باشد، مهم است.
تسلط بر مهارت های یادگیری مادام العمر
این، البته، تمرکز اصلی ماموریت یادگیری است. اگر انتظار داشته باشیم که منحنی های S خود را به سمت بالا ببریم و به منحنی های S جدید پرش کنیم، مهم است که راه های یادگیرنده خودراهبر موفق و شیوه های کلیدی را که ما را به یادگیرندگان مؤثرتری تبدیل می کند، درک کنیم.لینک دانلود فیلم های تاریخی
توسعه اعتماد به نفس
به طور خاص، "توسعه اعتماد به نفس برای رویارویی با چالش ها به روشی سازنده." یادگیری واقعی ناگزیر مستلزم مقدار مشخصی از ریسک است. این مطمئناً در هنگام پرش از منحنی های S صادق است. داشتن اعتماد به نفس - که من فکر می کنم ناشی از باور به توانایی ما برای یادگیری است - ضروری است.